از مدلینگ کودک تا آمپول هوای شهرت

از مدلینگ کودک تا آمپول هوای شهرت

از مدلینگ کودک تا آمپول هوای شهرت

پشت صحنه پیکسل‌های کودک مدل‌ها چه می‌گذرد؟

پیکسل به پیکسل عکس‌های مدل کودک چگونه باشد که سود بزرگتری داشته باشد؟! چشم‌ها اولین عنصر یک صورت هستند که با افراد ارتباط برقرار می‌کنند. محبوب‌ترین رنگ چشم برای آژانس‌های مدلینگ کودک، رنگ چشم متمایل به رنگ‌های روشن نظیر سبز و آبی است. در این صورت شانس او برای ورود به عرصه مدلینگ به میزان قابل توجهی بالاست!

اگر سری به سایت آژانس‌های مدلینگ کودک بزنیم، با رزومه و افتخاراتی برخورد می‌کنیم که چیزی جز تحمیل نگاه اشتباه به مسئله کودک نیست. در این سایت‌ها حرف از رشد شخصیتی کودک، روحیه رقابت کودک، تقویت اعتماد به نفس، کسب استقلال در سنین پایین زده می‌شود. آن‌ها داشتن تیم تخصصی در زمینه مدلینگ کودک، معرفی کودک به برند‌های بزرگ، حضور حرفه‌ای‌ترین عکاسان و گریمور‌ها و… را گزینه‌های رسیدن به پول و شهرتی مثال زدنی جلوه می‌دهند. شهرت و پولی که دو لبه یک شمشیر هستند.

با ورود به صفحه کودکان مدل، سیلی از تبلیغات را خواهیم دید؛ از سالن زیبایی و گل سر پاپیونی قرمز تا جزئیات دکوراسیون. کودک به یک عرصه نمایشیِ تمام عیار تبدیل شده است که بوی اغوا می‌دهد. متاسفانه رنگ و لعاب این عرصه با لوازم آرایشی تکمیل شده است. مادرانی که سلامت و فرهنگ سازی صحیح را به فراموش خانه ذهن خود سپرده اند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

مدلینگ، هویت کودک را از او می‌گیرد. این هویت کسب شده نیست، بلکه قالب خورده است. نازپرودگی و خودشیفتگی می‌تواند فاصله فقیر و غنی را بیشتر کند. اگر مدلینگ و مشارکت کودکان در فشن‌شو‌ها را یک شغل قلمداد کنیم، وادارکردن کودکان به کت‌واک، آزاری است که ممکن است تا سال‌ها آثار آن در روح و جسم کودکان باقی بماند.

مشروح گزارش:
https://snn.ir/003mFO